FOTOGRAAF / FILMMAKER

Wilma Rekkers Foto en Film

Freelance fotograaf |filmmaker

www.wilmarekkers.nl

Wilma Rekkers is documentair fotograaf/filmmaker en maakt het liefst menselijke verhalen. Dit uitgangspunt is niet alleen goed te integreren in haar vrije werk, maar zeker ook in een opdracht waardoor een foto of een film persoonlijk en betrokken wordt en de kijker of doelgroep raakt!

Na haar studie Journalistiek is ze sinds 2001 aan de slag gegaan als regisseur. Sinds 2007 werkt ze freelance voor diverse opdrachtgevers zoals overheden, stichtingen, producenten en (regionale) omroepen. Om haar kennis en kunde te blijven ontwikkelen en te verbreden op het gebied van beeld is ze in 2011 gaan studeren aan de fotoacademie in Amsterdam en mag ze met trots zeggen dat ze in 2014 met een cum laude nominatie is afgestudeerd. Stichting BOCK is voor haar een geweldige gelegenheid om ook samen te werken met andere professionele kunstenaars en op die manier nieuwe initiatieven te ontwikkelen en zo als maker voordurend geïnspireerd te blijven.

Reacties zijn gesloten.