Piets Pad

Piets Pad is een fietstocht door de openbare ruimte van Oosterhout. Je kunt deze route fietsen op een volgorde die je zelf bepaald. Zo kun je zelf bepalen hoe snel je de route rijdt en of je tussendoor wilt stoppen om de gemaakte filmpjes bij elk kunstwerk wil bekijken. Alle kunstwerken zijn gratis te bezoeken en de app is ook gratis te downloaden. Zo wil stichting BOCK Oosterhoutse kunst laagdrempelig toegankelijk maken. Deze kunstwerken zijn tenslotte van de stad en mogen door iedereen bewonderd worden!

De app vertelt per kunstwerk wat geschiedenis van het werk, de totstandkoming of de gedachtegang van de kunstenaar. Geniet en laat je verwonderen!

static_qr_code_without_logo

Naast deze app is er ook een documentaire gemaakt over Piet en zijn dementie. Deze is slechts af en toe te zien tijdens bijzondere gelegenheden. Wil je weten wanneer hij weer draait? Hou dan de facebookpagina van BOCK in de gaten! De trailer van het documentair portret over Piet bekijk je hier.

Een co-productie tussen Wilma Rekkers, Stichting BOCK en Gewoon Juul

webfoto piet